Égessük a kalóriákat!

Zsírégető erősítők, Alapgyakorlatok, amelyeknek minden erősítő edzésben szerepelni kell

  • Nem igazodsz el a sokféle edzéstípus között, ezért csak arra az egyre jársz, amit elkezdtél?
  • Legjobb enni a hasi zsír elvesztése érdekében
  • Erősítés, zsírégetés – H2O Női Fitness
  • Kardió és erősítő edzés - TFWG12
  • Holland és barrett fogyókúrás tea vélemények

Biztosra veszem, hogy találkoztál már ezekkel a betűszavakkal. Zsírégető erősítők azt is sejtem, hogy inkább átugrottad azt a szekciót, mert tényleg nem valami felhasználóbarát ez a halom rövidítés. De nem véletlenül találhatók meg ezek a táplálékkiegészítők minden webshopban; a fura neveik ellenére az egyik legfőbb támogatóid, hogy elérd az ideális alakod: kiváló zsírégetők, segítenek az izomnövelésben, és abban is hogy az edzésed hatékonyabb zsírégető erősítők, és kevésbé fáradj el.

zsírégető erősítők mikor fordul elő zsírégetés

Akkor most sorra vesszük őket, hogy egyáltalán mik is ezek, hogyan működnek a zsírégetők, melyik mire jó, mikor és hogyan alkalmazd, hogy a legjobb hatást érd el. CLA Ez a molekula lánykori nevén konjugált linolsav: egy zsírsav, ami a húsokban, tejtermékekben, tojásban található meg. És mitől akkora szám ez a zsírégető?

Zsírégető és állóképességet növelő táplálékkiegészítők hatása a testedre

Attól, hogy egészen hatásosan gyorsítja a fogyást és segíti a testsúlycsökkenést, úgy, hogy az izomtömeg közben nem csökken. Hiába hangzik hülyén, hogy egy zsírsav segít a fogyásban és a zsírégetésben, de ez a helyzet. Az ugye még megvan, hogy a zsírégető erősítők a szervezet multi slim davkovanie alapvető tápanyagok, energiaszolgáltatók és sejtépítők.

  • Kiss Sándor - Sasa Többször írtátok már levélben azt az elképzelést, hogy előbb le kell fogyni és csak utána erősíteni, mert az úgy sokkal hatásosabb.
  • Amp-v zsírégető felülvizsgálata
  • Hatékony zsírégető edzésterv: kardio edzés + erősítő edzés – SPEEDFIT
  • Hatékony zsírégető edzésterv kezdőknek
  • Így legyen az erősítő edzés egyben zsírégető is!
  • Súlycsökkentő támogatások alberta

A zsír önmagában nem rossz, gáz a túlzott mértékű zsírbevitel. Sőt, a zsírsavak között ugyanúgy vannak a testünk által előállíthatatlan, de az életfolyamatokhoz nélkülözhetetlen, azaz eszenciálisak, mint az aminosavak esetén.

És új zsírégető erősítők barátunk, a CLA is ilyen.

Zsírégető edzés - Life1 Fitness Budapest | Life1 Nyugati Fitness | Zsírégető edzés Budapest

Elengedhetetlen a lebontó folyamatokhoz, az immunrendszer működéséhez, sőt, az új vizsgálatok fényében még némi rákmegelőző hatással is bír. Úgyhogy ne ítélj elsőre, a CLA szedése sokat segíthet. A kutatások viszonylag újak, ban egy Michael W. Pariza, zsírégető erősítők Wisconsin Egyetem kutatója talált rákellenes hatást a CLA esetében, és az azóta végrehajtott különböző kísérletek a különféle eredmények mellett viszont egységesen bizonyították, hogy a CLA segíti a zsírvesztést az izomtömeg megőrzése mellett.

Hogy működika CLA mint zsírrégető? A kutatásokat elkezdő Pariza prof. Azt hiszem, ez lefedi a lényeget. Persze az érdekes eredmények több helyen is megmozgatták a kutatókat, hogy zsírégető erősítők mire lehet még jó. Összefüggést találtak a magas CLA szint és az alacsonyabb zsírégető erősítők, illetve prosztata- és vastagbélrák hajlam között. Sőt, úgy tűnik, az allergiásoknak is segít a szedése. És itt szeretnék tenni egy kis kitérőt.

Miért erőltetem ezt a zsírégető  táplálékkiegészítősdit, minek toljuk, ha amúgy benne van a húsban, tejben? Több okból is.

Egyrészt még ha nagy adagokban nyomod is a tojást, tejterméket, még mindig nem biztos, hogy CLA-ból eleget viszel be. Arról nem is beszélve, hogy sajnos a boltban vehető tej, hús minősége, tápanyag tartalma több mint kérdéses.

Korántsem tartalmaz annyi és olyan minőségű tápanyagokat, amit hiszünk, vagy amit mértek évvel ezelőtt.

Erősítés, zsírégetés Megtartja, vagy növeli, fejleszti az izomzatot, megelőzi a korral járó anyagcsere csökkenést. A legtöbb ember évente fél kg-ot veszít izomtömegéből, ez a kor előrehaladtával felelős az anyagcsere lelassulásáért. Az erősítő edzés viszont megelőzheti az izomvesztést. Minél nagyobb testösszetételünk izomszázaléka, annál nagyobb a calória felhasználásunk az edzés, vagy a pihenő idő alatt.

Komoly különbségek vannak pl. Harmadrészt ha vega vagy, esetleg csak nem szereted annyira a húst, akkor szinte biztos, hogy hiányod van ezekből a cuccokból.

Erősítés, zsírégetés

Ezért van komoly jelentősége a táplálékkiegészítőknek, vitaminoknak és zsírégetőknek, mert akkor biztos, hogy bejuttatod a szervezetedbe a megfelelő mennyiséget.

Továbbá ezeket túladagolni se lehet, úgyhogy teljesen biztonságos az alkalmazásuk. A CLA szedése Az eddigi kutatások fényében napi 3,4 gr mg bevitel esetén már bőven tapasztalhatók zsírégető erősítők pozitív zsírégető hatásai.

L-carnitine Kis csoportunk második zsírégető tagja kémiai szerkezetét tekintve egy aminosav származék. Ennél azonban sokkal fontosabb, amit csinál: szépen ölbe veszi a hosszú szénláncú zsírsavakat, átviszi az izomsejtek falán, és a mitokondriumokhoz szállítja.

A mitokondriumok pici sejtszervecskék, gyakorlatilag a sejtek energiatermelő központjai, ahol a zsírok bontása megtörténik és energia szabadul fel.

Kardió és erősítő edzés

Gyakorlatilag itt történik az, amiért ezt az egész edzésesdit nyomjuk: a zsír lebontása, energiává alakítása. Kiegyensúlyozott táplálkozással, főleg a vörös húsokkal tudsz némi L-carnitine-t bevinni, de az optimális mennyiséghez kell egy kis kiegészítés. Különösen, ha vegetáriánus vagy, vagy nem szereted a vörös húsokat.

zsírégető erősítők zsírégetés 2 hónap alatt

Az L-carnitine esetében is komoly vizsgálatok folytak, hogyan gyakorol hatást a fogyásra, és különösen a zsírégető erősítők oxidációjára. Azt megállapították, hogy testedzés és csökkentett kalóriabevitel mellett az L-carnitine-t szedő csoport nagyobb súlyvesztést produkált és több zsírt égetett el, vagyis jobban, többet fogyott, mint a kontrollcsoport.

Magyarra fordítva ez azt jelenti, hogy egy jól összeállított diéta és edzésterv hatékonyságát nagyban képes támogatni. Viszont nem csodaszer, nem működik úgy, hogy bedobsz napi két bogyeszt, aztán utána a zsíros kenyér. Meg kell dolgoznod az eredményért, de a táplálékkiegészítőkkel egyszerűen csak könnyebben megy majd. Itt is megemlíthetünk egy csomó egyéb jótékony hatást, kimutathatóan támogatja a szív- és a keringési rendszer egészségét, valamint — fiúk, figyelem — a spermiumok minőségét, mozgékonyságát is.

BCAA Hát igen, ez így elsőre kevésbé bizalomgerjesztő, úgyhogy hadd mutassam be teljes nevén angolosok előnyben : Branched Chain Amino-Acids, azaz elágazó szénláncú aminosavak. Hogy a fehérjék és az aminosavak mennyire fontos szerepet töltenek be az egész életedben, a tested felépítésében, egészséges működésében, azt nem kell elismételnem, elég alaposan kiveséztük korábban.

Azt is tudod, hogy van 9 -féle aminosav, amit az emberi szervezet nem, vagy csak korlátozottan képes előállítani.

zsírégető erősítők zsírvesztés glikogén

Ezeket hívjuk alapvető, esszenciális aminosavaknak, és ezek folyamatos, megfelelő mennyiségű beviteléről nem feledkezhetsz zsírégető erősítők. Ezen 9 aminosav közül 3 L-leucin, L-valin, és az L-izoleucin — ezt nem kell tudni, csak a biosz-faktosoknak amelyik elágazó szénláncú, ezeket hívjuk BCAA-knak.

Oké, tudom, tök jó, és akkor mi van? Hát az, hogy amíg sok más aminosav a hormonok, enzimek alap építőkövei, a BCAA aminosav csoport elsősorban az izmok, szervek felépítéséhez és működéséhez nélkülözhetetlenek.

Beszéltünk arról — és lehet, tapasztaltad már saját magadon is — hogy az intenzív edzés és a fogyókúra, ha nem fogyás tumblr van összeállítva, akkor nemhogy izmot épít, hanem ellenkezőleg, izomvesztést eredményezhet. Hogy ezt elkerüld, a szervezetedet megfelelő mennyiségű és minőségű fehérjével kell ellátnod, hogy ne érezze úgy, kizsigereled, és ne nyúljon a fehérjeigény esetén a fáradságosan felépített izmaidhoz.

És itt jön a képbe a BCAA szedése: mennyivel egyszerűbb ez, ha már eleve azokat az aminosavakat viszed be, amik kelleni fognak, nem? Edzés után, komoly terhelések esetén a szervezeted teljes aminosav raktára kiürülhet, és akkor jelentkezik a legerősebben a katabolizmus, azaz az izom leépítő hatás.

Ha ilyenkor a BCAA-t használod, a szabad aminosavak amik a legkisebb építőkövek amúgy is, az emésztőrendszered minden fehérjét aminosavakra bont simán a vérbe jutnak, és így azonnal elérhetőek és felhasználhatóak az izmok számára.

Így érvényesül a BCAA hatása: megakadályozza hogy a hiányzó fehérjék az izmok elbontásából pótlódjanak. És egy csomó jótékony hatás ráadásnak: A BCAA-k csökkentik a fáradtságérzetet, így jobban és tovább tudsz edzeni.

Hogy ez hogyan lehetséges, azt el tudom magyarázni röviden és nagyon leegyszerűsítve. A testünkben minden folyamathoz tartozik egy ellenőrző, úgynevezett visszacsatolási folyamat: máskülönben hogyan tudná az agy, hogy mi játszódik le az izmokban vagy a szervezet más részén?

Nincs ez másképp edzés alatt sem. Amikor az izmaid dolgozni zsírégető erősítők, elhasználják a saját raktáruk mellett a vérben lévő szabad aminosavakat is. Emiatt — ezeket pótolva — a szervezet további aminosavakat juttat a vérbe, többek közt triptofánt. Amit viszont az agy érzékel, és erre szterotonin kibocsátással reagál, ami fáradtságérzetet okoz, magyarul leállásra ösztökél.

‪Átmozgató torna - Napi minimum (10 perc - mt#01)‬

Ez az aminosav a triptofánnal versengve igyekszik ugyanazokhoz a receptorokhoz kötődni, vagyis ha a véredben van L-leucin és triptofán is, mindketten információt hordoznak az agy számára, és ha a zsírvesztés hirtelen zömére az L-leucin érkezik meg, a fáradtságérzet is jóval később jelentkezik.