RMR: Mi a nyugalmi anyagcsere-arány? - Alapjai -

Nyugalmi anyagcsere arány éget zsírt, Kalória, anyagcsere

  • Gyertya a fogyáshoz
  • Gc zsírégető
  • Kalória, anyagcsere
  • Mérsékelt aktivitást adtam meg.

Lassú az anyagcseréd, nem megy a fogyás? Az alábbi tippek gyors megoldást kínálnak a problémádra!

40 év feletti zsírvesztés legjobb módja

A szervezeted a kalória-égetésre van berendezkedve. Ez azt jelenti, hogy miközben ezt a cikket olvasod, szintén erősen dolgozik. Minden dologhoz, amit teszel a levegővételtől az alvásigenergiát használsz fel.

fogyás zubaida apa által

Ha egész nap az ágyban fekszel, a szervezeted átvált a nyugalmi anyagcsere állapotába. Az anyagcsere gyorsasága és milyensége pedig mindenkinél teljesen egyedi dolog.

Számos tényező van hatással az anyagcserére.

A magasság, a súly a nehezebb emberek több kalóriát égetneka nem a nőknek lassabb az anyagcseréjük, mint a férfiaknaka kor az anyagcserénk lelassul, ahogy öregszünkaz izom-zsír arány az izom több kalóriát éget, mint a zsírvalamint a genetikai adottságok is meghatározóak. Ha csak heti alkalommal 45 percig végzel intenzív testmozgást, azzal már minden második héten fél kiló zsírt veszíthetsz csupán az anyagcseréd edzést követő munkája által.

Az anyagcsere arányának csökkentése más néven RMR az a sebesség, amellyel a szervezet energiát éget, ha teljes nyugalomban van. Mi az anyagcsere és a metabolizmus?

Érdemes ezért mindent beleadnod abba a 45 percbe! Alvás a karcsúságért Azt hiszed, ha tovább maradsz fent, több kalóriát is égetsz?

Tetszett a cikk? Még nem regisztrált? Iratkozzon fel hírlevelemre!

Az igazság az, nyugalmi anyagcsere arány éget zsírt ha többet alszol, azáltal gyorsabb lesz az anyagcseréd is. Már egyetlen álmatlan éjszaka is 5 százalékkal lelassítja a következő napon a nyugalmi anyagcserédet pár óra erejéig. A kutatások azt is kimutatták, hogy a nők 4 óra alvás után átlagosan kalóriával többet fogyasztottak, mint egy kiadós, 9 órás alvás után.

Ne sajnáld ezért magadtól a napi óra durmolást!

6 anyagcsere lassító életmód hiba

A kulcs az étkezési szokásaidban rejlik Ideális esetben arra törekszel, hogy az anyagcseréd egész nap aktívan dolgozzon. Ezt mégis mi akadályozza meg?

A vércukorszint leesése. Az agyad elsődleges üzemanyaga ugyanis a vércukor, így amikor a vércukorszint csökken, lépéseket kell tennie a megfelelő cukorszint fenntartása érdekében. A szervezet ekkor kortizol hormont szabadít fel, ami elkezdi lebontani a szöveteket amibe sajnálatos módon az izomszövet is beletartozikés ezt glükózzá alakítja át, hogy táplálja az agyat.

uu karcsúsító kör áttekintése

Tehát az alacsony vércukorszint miatt kevesebb izmod marad, ezáltal pedig lelassul az anyagcseréd. Mi a megoldás? Egyél kisebb adagokat ebédre, és közte iktass be kalóriás rágcsálnivalókat, hogy szinten tartsd a vércukrodat.

Kapcsolódó cikkek

Wellness Cafe tipp: Egyél egy falatot, mielőtt lefekszel. Csupán egy mítosz, hogy nem szabad enned vacsora után: a vércukorszinted körülbelül 3 óránként változik, tehát ha este 6-kor vacsorázol, este 9-re a vércukorszinted a normál szint alá süllyed.

ulisses jr zsírégető

Tartsd ezért az anyagcserédet mozgásban egy lefekvés előtti rágcsálnivalóval pl. Kapcsolódó cikkek.