Makrotápanyagok és kalóriaszámítás

Makrók az endomorf férfi zsírvesztéshez. Háttértudás - magyarkezek.hu

Bàrmire képes vagy ha elszànod magad!

Balogh Tamás    A szálkásítás a fogyókúra egy emelt szintű változata, éppen ezért csak nagyon kevesen tudják normálisan kivitelezni. Na nem mintha a sima fogyókúra tömegeknek menne.

fogyni, mielőtt hasizom

Szálkásításnál a legjobb eredmény érdekében folyamatosan határon kell mozogni. Ha felborítod ezt az egyensúlyt, vagy ami még rosszabb, a hozzá nem értésed miatt elbaszod az egészet, akkor bizony ott leszel rengeteg elpazarolt idővel és energiabefektetéssel a hátad mögött, és nincs annál rosszabb, mint amikor azt hiszed magadról a strandon, hogy jól nézel ki, közben meg mindenki azt hiszi rólad, hogy megjött a kukoricaárus.

hogyan lehet lefogyni fent

Rengeteg ilyen faszfej mászkál nyaranta a strandokon rohadtul önelégült fejjel, pedig tényleg röhejesen néznek ki. Az izmok nem definiáltak, se nem ívesen megmunkáltak, és a legtöbb esetben a test rohadtul aránytalanul van kidolgozva, márpedig a szálkás test megalkotásánál egyetlen cél lebeg mindenki előtt, azaz hogy nézzenek ki nagyon jól, és az eredmény legyen mocskos módon látványos.

A szálkásítás, mint említettem, nagy szigort igénylő, nagyon kényes folyamat, amit könnyen el lehet rontani.

  1. Mindannyian tónusos testre vágyunk.

Olyan ez, mint a csajozás, ahol ugye úgy kell felszedni és úgy kell lefektetni a lányt, hogy utána ne akarjon kapcsolatot a női nem arra érdemtelenebb fele. Ezt persze nem mindenki tudja kivitelezni, ehhez is kell egyfajta rutin, ahogyan a szálkásításhoz is.

Akkor beszéltünk is erről.

A test látványos megformázásához szüksége lesz mindenkinek pár dologra, és ennek a nagy része sajnos nem szerezhető be, ilyen módon a szálkásítást nem mindenki tudja kivitelezni. Kelleni fog hozzá némi sportmúlt, a gyakorlatok helyes kivitelezésének elsajátítása, egy megfelelő edzésterv, egy meglévő izomtömeg sem árt, és persze a Szent Grál, ami mindent felülír, egy helyesen összeállított, kalóriára kiszámított étrend, mert ha a szálkásítás egy vallás, akkor ott az Isten neve diéta.

Előre szólok, rohadt nehéz lesz, de főleg úgy, hogy a legtöbben még a fekvenyomó padon sem boldogulnak normálisan, pedig ugye az összes madár azon kezd, és vergődik rajta évek óta.

A szálkásító étrend összeállítása

Van pár balfasz, aki azt mondja, a testalkattípus nem számít, csak a kemény munka, amit én speciel már csak azért sem értek, mert teljesen más testösszetételről, anyagcsere-gyorsaságról és sejtreakciókról beszélünk, ahol egy adott gyakorlat és sorozatszám teljesen más eredményeket fog hozni a három különböző testalkattípusnál.

Ezért a testalkatot egyszerűen nem lehet figyelmen kívül hagyni, ha szálkásításról van szó, ahogyan az sem mindegy, hogy egy kurva nagy néger van mögötted, amikor leejted a szappant, vagy egy centis japán fityfasz.

dr nyár fogyás vélemények

Szóval mielőtt itt bárki is nagy szálkásításba kezdene, tisztázza le magában, hogy egyáltalán alkalmas-e a feladatra, megvan-e a hozzá a megfelelő háttértudása, mert addig teljesen felesleges a gyerekek nevén gondolkozni, amíg az első randi sem volt meg.

Makrók az endomorf férfi zsírvesztéshez szellemi fogyatékosoknak is lefordítom, hogy megértsék. Nem fog menni a dolog, ha nem vagy tisztában az alapokkal, ha nem veszed figyelembe a testalkatodat, ha nem tudsz kalóriát számolni, ha nem tudsz megfelelően reagálni a programod alatt bekövetkezett tested változásaira, ha nem megfelelő az edzésterved, és ha kis köcsög vagy, akkor sem fog sikerülni. A szálkásítás nem fogyás.

  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai | Clean Eating HU
  • KalóriaBázis Fórum
  • Háttértudás - magyarkezek.hu
  • Október elejétől visszatérek a régi munkarendere, akkor kifogom tudni aludni a nyolc órám, délelőtt éhgyomorra edzeni és és között enni, ahogy elkezdtem.

Fogyni minden hülye tud, izmot építeni és azt leszálkásítani már csak nagyon kevesen. Persze minden nyomorult hónap kondizgatás után már azt hiszi magáról, hogy tud valamit, de általában óriási különbség van a valóság és aközött, amit mi hiszünk magunkról. Ha nem hinnétek nekem, nézzétek meg a lányokat.

Bàrmire képes vagy ha elszànod magad! Táplálkozás és edzés testtípus szerint: Alapvetően az emberek eltekintve a rendellenesen fejlődöttektől 3 test típusba sorolhatóak: Ektomorf, Endomorf és Mezomorf. Az alábbiak segítenek hogyan ismerd fel Te melyikbe tartozol és hogyan alakítsd át étkezésed és edzésedet ennek megfelelően. Gyors anyagcseréjének köszönhetően fizikuma száraz, izmai definiáltak, de méretük kisebb, mint a másik két típusé.

Tök mindegy, melyiket, az összes álomvilágban bolyong születése óta. A szálkásító időszak első 2 hetében a megfelelő diéta tartása mellett radikális testsúlycsökkenést érhetünk el, de ez nem zsír, hanem a testünkben elraktározódott felesleges víz eleresztése. Ha ez a folyamat lezajlott, akkor általában véve heti 0,5 kg testsúlyvesztés a legideálisabb.

Ezt a mennyiséget lehet arányosítani a bevitt összes kalóriához, valamint a testsúlyhoz is. Hogyan számold ki a BMR-érték szerint? Ez egy nem hagyományos számolási módszer, amely azonban saját tapasztalatom szerint hatékony. Ehhez adódik még az aznapi edzésed energiaszükséglete is. Nagyon precíz számolás esetén szükséges tudnod a testzsír-százalékodat, amelynek megállapítására személy szerint a tolómércés 3 pontos mérést javaslom, mert a magasság és súly arányában számolt érték közel sem veszi figyelembe az esetleges alkati sajátosságokat, így hibás eredményre vezethet és alapjaiban téríti el a diétázót a helyes makrotápanyag-arány megállapításától.

Edzések meg diéta ugye. Itt meg kell jegyeznem, hogy nyugodtan fossátok pofán azokat a gyökereket, akik miután megtudták, hogy te 2 hét alatt fogytál 6 kilót, elkezdenek pofázni, hogy ez micsoda egészségtelen dolog, mert a heti fél kiló az ideális, de te ekkorra már tudni fogod, hogy a vízeleresztés a folyamat része, és ennek köszönhető a kezdeti nagymértékű fogyás, úgyhogy nyugodtan alázd meg őket ezzel az infóval, és hivatkozz a LifeT!

Ezen a ponton el is érkeztünk a bejegyzés legfontosabb pontjához, azaz hogy meddig tartson egy szálkásító program, mennyi legyen a fehérje- szénhidrát- zsírbevitel, mikor kell a szervezetet újratölteni, azaz mindent a szálkásításról, annak is az étkezés részéről, testalkatokra lebontva.

A szálkásító program időtartama Ektomorfoknak hét.

Peak GYM edzőtermek

Endomorfoknak  hét. Mezomorfoknak hét. Ektomorfok fussanak kevesebbet, de ha lehet, inkább egyáltalán ne, endomorfok meg fussanak egy kicsivel többet annál, mint amiről azt gondolnák, hogy makrók az endomorf férfi zsírvesztéshez ilyenre gondolok. Heti fél kiló zsír leadásához kb. A kalóriabevitel megállapításához alkalmazd a következő egyenletet magadra lebontva, hogy megtaláld a kalóriaalapodat.

Testtípusok - Ektomorf, mezomorf, endomorf

Mezomorf: testsúly×26 kcal Ektomorf: a hiit gyorsabban éget zsírt kcal Endomorf: testsúly× kcal A kalóriaszámolgatáshoz keress a neten kalóriatáblázatot, vagy használd a tiltest.

Étkezési gyakoriság.