Figyelem! Felnőtt tartalom!

Karcsú fenék, Meglepő: ezt árulja el rólad a feneked formája! - Ripost

Karcsú, Fenék, Woman'S, Bugyi, Fehér, Combok

Ha úgy érzed, a popsidra ráfér egy kis tatarozás, a megfelelő fitnesz-program természetes feszességet adhat fenekednek. A tökéletes brazil hátsó számodra is elérhető!

  • Kim kardashian fogyni
  • Popsitorna a karcsú és formás fenékért!
  • Karcsú derék és izmos fenék egyetlen gyakorlattal. Videó! - Dívány
  • Meglepő: ezt árulja el rólad a feneked formája! - Ripost
  • Feszes fenék, karcsú láb… Aki hétvégeken járt már a Duna melletti kerékpárúton, tanúsíthatja, milyen divat lett a görkorcsolyázás.
  • Harcművészet fogyni

Igaz, a popsid formája főként az alkati adottságodon és a genetikán múlik, de egy kis edzéssel karcsú fenék javíthatsz a hátsód alakján. Készen állsz elkezdeni? A farizmokat célzó erősítő edzés segít a feszes, kerekded formák elérésében.

legjobb tippek a tartós fogyáshoz

Néhány farizom-erősítő gyakorlat hozzáadása a napi rutinodhoz, és a különbség hamarosan szemmel látható lesz! Guggolás A guggolás minden farizomedzés alapja, mivel egyenesen a fenekedet célozza meg. Kezedben súlyokat karcsú fenék pedig még hatékonyabbá teheted az izomépítést. A kulcs a helyes tartás! Gyakorlat: Állj meg terpeszben, a két lábfejed legyen párhuzamos, egymástól vállszélességnyi távolságra.

Noha hallhatsz arról, hogy a narancsbőrt lerakódott toxinok vagy a keringés gyengesége okozza, valójában ez csak az egyik gond. A főként combon megjelenő cellulit hátterében az izmok hiánya, a kötőszövetek gyengesége és a zsírréteg áll, mely nem képes feszesen tartani a bőrt. Ahhoz, hogy a narancsbőr eltűnjön, az izmokat kell újra felépíteni, illetve csökkenteni a föléjük rakódott zsírraktárakat. A torna helyi zsírégetésre nem alkalmas, ám élénkíti a keringést és az anyagcserét, sőt egy diéta mellett a fogyáshoz is hozzájárul. A hét öt napján a következő kemény izomerősítő gyakorlatokat végezd, így látványosan simább, feszesebb, karcsúbb combokra és popsira tehetsz szert.

Lassan ereszd le a csípődet, mintha egy láthatatlan székre próbálnál ráülni, aztán emelkedj fel állásba. Ügyelj rá, hogy a térdeid ne kerüljenek a lábujjaid vonalán karcsú fenék. Közben tartsd feszesen a törzsed!

Popsitorna a karcsú és formás fenékért!

Labdás guggolás Kezdetben egy gimnasztikai labda segíthet az egyensúlyozásban, miközben elsajátítod a gyakorlatot. Listánkon minden gyakorlatból csinálj háromszor ös sorozatot, ez kezdőknek is teljesíthető mennyiség.

Próbáld mindegyik gyakorlatot hetente háromszor elvégezni! Gyakorlat: Tartsd meg a labdát a derekad és a fal között.

veszít-e zsírt légzéssel

Lassan karcsúsító golfpályák el az egyszerű guggolást, majd emelkedj lassan vissza! Kitörés előre Ez a farizomerősítő gyakorlat a combokat és a vádlit is formálja, valamint remek kalóriaégető is egyben. Gyakorlat: Párhuzamos lábfejekkel, végy fel a medencédnél szélesebb terpeszállást.

Lépj az egyik lábaddal előre egy nagyot, majd kezdj el az egész testeddel lassan leereszkedni, míg mindkét térdedet be nem hajlítod.

Trükkök, tanácsok és gyakorlatok a feszes popsiért

Tartsd meg a térdeidet 90 fokos hajlításban, az elöl levő térded pontosan az elülső bokád felett legyen. A hátsó térded ne tedd le a földre!

Szuperizgalmas személyiségteszt: mit látsz meg a képen először? Szögletes fenék Ha a tükörnek háttal állva úgy látod, hogy feneked szögletes, téglalapra emlékeztető formájú, akkor nagyon valószínű, hogy nem sportolsz, illetve amennyiben mégis, akkor érdemes valamilyen másik mozgásformát választanod. Emellett ez a forma azt is mutatja, hogy jó eséllyel nem termel elég kortizolt a szervezeted, azt a hormontmely a kiegyensúlyozott alvásért is felel többek között. Szoktál álmatlanul forgolódni éjszaka? Gyakori, hogy hullafáradtan ébredsz?

Majd emelkedj fel ismét állásba. Kitörés hátra Amikor hátrafelé végzed a kitörést, még intenzívebben edzed a farizmod ráadásul még változatosságot is viszel az edzésedbe.

A kitörés segít a medence lazításában és a megfelelő testtartás kialakításában is. Gyakorlat: Vedd fel ugyanazt a testtartást, mint az előre végzett kitörésnél, de most hátra lépj, és ezután kezdj el ereszkedni.

a hírességek gyorsan fogynak

Itt se hagyd, hogy az elülső térded túlmenjen a lábujjaid vonalán! Kitörés oldalra Az oldalra végzett kitörés egyenesen a csípődet és a farizmodat célozza meg, valamint formálja a belső combokat is.

Karcsú derék és izmos fenék egyetlen gyakorlattal. Videó!

Gyakorlat: Állj meg széles terpeszben, majd hajlítsd be a térdedet! Figyelj arra, hogy a lábszárad teljesen merőleges legyen a padlóra. Ha úgy érzed, hogy nem tudod megtartani a pózt, vegyél fel kisebb terpeszt! Hajolj egy kicsit előre, de a vállaidat tartsd a térded vonala mögött, hogy elkerüld a sérüléseket! Válassz olyan kéztartást, ami segít az egyensúlyozásban! KamaszPanasz - B. Leggyakoribb hibák, amiket edzés közben elkövethetsz Az ideális edzőcipő kiválasztása Lapos has könnyen és gyorsan Kapcsolódó cikkek.