HIIT vs Steady State Cardio: Mi a jobb?

Hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshoz

Share on twitter Ossza meg az linkedin Ma szívvel szeretnék beszélni veled; erről már néhány dolgot megvitattunk kardio en amire oda kell figyelni a kardióval. Számos kérdés azonban megválaszolatlan maradt, például arról, hogy a böjtölt kardiónak valóban értelme van-e vagy sem.

Alakformálás lépésről-lépésre

Az egyik igen, a másik nem. Mindkét válaszhoz minden bizonnyal van valami. Végül is, a teljes napi kalóriahiány fogyj holnapra lesz, függetlenül attól, hogy mi-e böjtöttel cardio-t vagy sem. Másrészről, ha nincs hatalma a rendszerében, honnan származik a felhasznált energia, amikor kardiót végez? Legalább részben zsírból. Szóval ki van felnőtt fogyókúrás tábor Ebben a cikkben és annak követő cikkében szeretnék eljutni a téma aljához.

A pontok az i Először érdemes megemlíteni, hogy egyébként kalóriahiányra van szükség a zsírégetéshez. Mint azonban már említettem az önökkel korábbi cikkekben, ebben az összefüggésben fontos, hogy mikor nézze meg ezt a történetet.

hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshoz fogyás pasadena tx-ben

Hetente két nap sokat ehetek, és az egész héten még mindig mély kalorikózisban hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshoz. A teljes kalóriahiányon kívül természetesen megcsíptethetjük és megkereshetjük a maximális progresszió módszereit, de ha az alap nem helyes a hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshozakkor a többi trükkönek semmi haszna! Ugyanezen okból kifolyólag az ilyen módszerek kevés érdeklődést mutatnak az emberek számára, akik csak fogyni akarnak, csak illeszkedni akarnak, vagy csak eredményeket szeretnének elérni.

Ön tartozik ebbe a csoportba ahol minden bizonnyal nincs semmi bajakkor ez nem a cikk, ahol hatalmas változásokat tapasztalhat a fizikai állapotában.

Mélyrehatóan a kardioról: HIIT és LISS, éhezve és etetve

Természetesen örömmel üdvözöljük az olvasást, de inkább az elegendő fehérjetartalomra, az egészséges ételekre, a jól telített ételekre és a megfelelő testmozgásra koncentrál. Szeretné azonban kinyomtatni az utolsó eredményt a fizikai és edzési edzésekből, és megnézheti, milyen messzire tud megjutni, és hajlandó-e megtenni a további mérföldet e kis pluszért?

Akkor olvassa tovább! Ebben a 2 cikkben elolvashatja, hogyan használhatja nemcsak a szívét optimálisan a zsírcsökkentés érdekében, hanem azt is, hogy mely még jobban szolgálhat.

hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshoz hatékony fogyás vélemények

Mit mond a tudomány a kardióról? Korábban írtam egy cikket a a tudományos kutatás problémái. Pontosan ezekkel a problémákkal szembesülnek az edzési módszerekkel, étkezési módszerekkel vagy a különféle kardió hatásaival kapcsolatos kutatások.

  1. Alakformálás lépésről-lépésre | HIIT edzés
  2. HIIT vs Steady State Cardio: Mi a jobb?
  3. Melyik a jobb HIIT kardio vagy egyensúlyi állapot

A tanulmányok sok pénzt fizetnek, a kutatócsoportok kicsik, a tanulmányok a nap hátralevő részében nem helytállóak vagy nem helyesek az étrendre és más tevékenységekre, a tanulmányok nem helyesbítik a stresszt vagy gyulladást stb.

Teljesen jó, ha a tudományos kutatást alapul vesszük megközelítésünk és látásunk szempontjából, de merünk tovább nézni és kritikusnak lenni.

Ami jobb: HIIT Cardio vs. Steady State Cardio?

Ha egy tanulmány szerint nincs különbség a böjt vagy táplált kardio között, ez nem feltétlenül minden esetben érvényes. HIIT, vagy nem? A kontextus ismét nagyon fontos ebben a történetben; először próbáljon megválaszolni a kérdést, mi a kardió célja, és azt is, hogy milyen környezetben van a kardió.

Fogoros, MD Akár a súlycsökkenés, akár a testre jutás, a kardió lényeges eleme az edzésprogramnak. Tudod, hogy a kardió az, ahol egyszerre elégetjük a legtöbb kalóriát, és nem csak ez, a kardio edzés erősíti a szívét, tüdejét és az izmokat, amikért dolgozol.

A HIIT időegységenként hatékonyabb lesz, de mi a helyzet zsírégető 100 helyreállítási képességgel? Hogyan épül fel edzéseid jelenleg? Például a HIIT nagyobb hatással van a növekedési hormon termelésére, mint az egyensúlyi kardió, de ha jelenleg metabolikus edző blokkot futtat, akkor a HIIT hatása arányosan kisebb lesz, mint ha neuro blokkot futtat.

hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshoz fogyás kiegészítő menopauza

Az első esetben a HIIT hozzáadása az átfedés révén gyulladást is okozhat, különösen, ha a vágás mélyebb szakaszában van. Ebben az esetben a HIIT hozzáadása teljesen eltérő hatással lehet, mint amit elérni próbál; regeneráció a csatornán keresztül, nedvesség visszatartás gyulladás következtében, romlás az erőben, fáradtság felhalmozódása és túlzott glikogénfogyasztás.

A vágási szakasz kezdetén a gyógyulás gyakran jobb, és a táplálék- és szénhidrátbevitel magasabb, mint fogyni forró ország végén. Ez azt jelentené, hogy a HIIT-nek itt potenciálisan kevesebb negatív hatása van. Mivel a HIIT sokkal nagyobb nyomást gyakorol a helyreállításra, mint a LISS, bölcs dolog az, hogy a magas intenzitású kardiót korábban tervezze meg a vágási szakaszban, a leírtak szerint, de egy másik rövidebb távú fókuszpont az, amikor a hét során tervezi a HIIT szekciókat.

Ha kedd vasárnap, akkor a hétfőn történő nehéz HIIT-munkamenet nem feltétlenül bölcs. Ezenkívül természetesen dönthet úgy is, hogy koncentrikus munkát végezzen HIIT-ként, például szán tolását vagy kerékpáros spriccelést. Ez korlátozza az izomkárosodást, potenciálisan kevesebb gyógyulást igényel. Gyors és táplált szív Mint már említettem, szeretnék egy kicsit tovább merülni a böjt és a táplált kardio között.

Steady State Cardio? A kardió edzés sok ember számára fontos szerepet játszik, különösen a diétákban, amikor a zsírégetésről és az izmok védelméről van szó.

Az emberek általában éhgyomri kardióját alacsony intenzitással végzik. Mint ebben a cikkben korábban említettük, tanulmányok szerint alig különbözik attól, hogy cardio-val böjtöl-e vagy sem; a napi teljes energiahiány számít. Röviden megvitattuk azonban a kutatás problémáit is, és tudjuk azt is, hogy amikor egy kutatás nem talál egy bizonyos megközelítés extra hatását, ez nem feltétlenül vonatkozik minden körülményre.

A világos eredmények hiánya gyakran azt jelenti, hogy ha vannak különbségek, akkor ezek a különbségek nem lesznek nagyok.

Tabata edzés

Ha a böjtölt kardio valóban sokkal jobb volt a zsírtalanítás szempontjából, több tanulmány ezt már bizonyította. Nem, nem olyan gyorsan. Nem robotokkal vagy gépekkel foglalkozunk, hanem emberekkel.

hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshoz valami, ami segít a fogyásban

Az eredményeket mindig nagy érzelmek befolyásolják; A placebo hatás rendkívül erős emberben. Az edzés és az étrend terén elért haladáshoz a legfontosabb dolog a rendszeres megfigyelés, karbantartás és munka.

hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshoz fogyás muskogee

Megfelelés angolul. Tehát mondjuk, hogy ha inkább a böjtölt kardiót szereti, akkor ezt folytatnia kell. Mert az, amit csak mondtam, mindkét irányba vonatkozik; A kutatások nem mutatják, hogy a böjtölt cardio sokkal jobb a zsírtalanításnál, de az izomvesztésnél természetesen nem sokkal rosszabb.

Optimalizálja a böjtöt Egy módszer, amelyet néha követnek, mert mindkét világ legjobbját kínálja, ha valamilyen fehérjét vagy BCAAS-t vesz be, és semmi mást, mielőtt elkezdi a szívét. Ez túl kevés energiát biztosítana a kardió befejezéséhez, de megóvja az izomtömeget a lebontástól.

Ugyanakkor a kényelem kedvéért feltételezem, hogy ebben az összefüggésben szeretne fogyni.

hiit vs egyensúlyi állapot a fogyáshoz legjobb jógi tea fogyni

Ebben az esetben a glikogénkészlete nem töltötte be teljesen, és a máj akár aminosavakból is glükózt termelhet. Ebben az esetben a máj másik feladatának megadása valószínűleg nagyobb stresszt okoz a rendszerben. A glikogén nagyon anti-katabolikus és jól működik az izombontás ellen. Ebben az összefüggésben bölcsebb lenne a böjtöt elvégezni, ha az izmok, amelyek a cardio-t végrehajtják, legalább bizonyos mennyiségű glikogént tartalmaznak, és a májban természetesen a glikogéntartalék is van.

HIIT vs Steady State Cardio: Mi a jobb?

Ha gyors szívdobbanást szeretne csinálni, bölcs dolog lenne néhány gyümölcs lefekvés előtt bevenni. Fogadja el a negatív hatásokat Most már számos olyan helyzetet ismertettünk, amelyekben a több kardioproduktív hatású.

A HIIT, azaz a Magas Intenzitású Intervall Tréning egy pörgős, nagyon változatos, ingergazdag, időben viszonylag rövid, izmot és állóképességet egyaránt építő, a különböző edzettségi szintekhez jól adaptálható mozgásforma- a Röviden a lényeg: magas intenzitású, másodpercben megadott szakaszok szabályosan  váltakoznak rövidebb — hosszabb pihenőidőkkel.

Mindenesetre megtehetünk lépéseket e negatív hatások csökkentésére. Már említettem, hogy néhány gyümölcsöt hozzáadunk az ágyhoz.

HIIT or CARDIO for calorie burn?

Semmi sem ingyenes, még ezek a kiigazítások sem. Az itt ismertetett lépések egy kis helyet igényelnek a korlátozott kcal-költségvetésben, miközben a kardióval növelik a kalória-költségvetést. Tehát fontos az édes folt keresése e kettő között. Azt hiszem, most már egy nagyon teljes képet kap a kardió formáiról, és ebben a cikkben találja a két előzővel kombinálva. Szeretnék még 1 cikket írni a történet befejezéséhez. Mint mindig, szívesen feltesz kérdéseket.

  • A HIIT edzést már többször megemlítettem korábbi írásaimban, de csak úgy szőr mentén és sosem bonyolódtam bele igazán.
  • Mélyrehatóan a kardióról: HIIT és LISS, éhezve és etetve - XXL Nutrition Blog
  • Korunk hőse, a HIIT edzés - Anyatest Projekt
  • Tabata edzés-rendkívül hatékony, rövid idő alatt kiugró eredmény

Ezt a blogot írta Jan Willem van der Klis "A hangsúlyom a lehető legjobb tudás megszerzése és terjesztése az edzés és a táplálkozás optimalizálása érdekében".