1. Igyál sok vizet

Erővonat a fogyáshoz

A testsúlycsökkenést hosszú, fenntartható utazásként kell megközelíteni, de néha meg kell rúgni erőfeszítéseit magas fokozatra. Ahelyett, hogy összeomlik a fogyókúra vagy az összes étel lecsepegtetése, vannak bizonyos változtatások, amelyekkel növelheti erőfeszítéseit a tartós hatások érdekében, még akkor is, ha gyorsan fogy.

Az egyszerű diétás csípésektől és az egyszerűen követhető gyakorlási tippektől, Bob Harper találta meg az eredményt eredményező képletet. Amint azt a Jumpstart erővonat a fogyáshoz Skinny című könyvében vázolja, itt vannak a legjobb tippek, amelyek támogatják a súlycsökkenés napirendjét.

És ha többet szeretne látni és érezni vékonyabbnak, nézze meg ezeket a 24 Ways-ot, hogy 24 órára zsugorítsa a hasát! Amikor a Doubt, Nosh a Veggies Az eszméletlen csikorgás mindenféle diétát tesz fel, hacsak természetesen nem vagytok szeszélyes brokkoli. Miközben a kalóriák csökkentése segíthet a súlycsökkenésnek, akkor fennáll a veszélye annak, hogy fáradtnak érzi magát, és hosszú távon tönkreteszi erőfeszítéseit.

Ahelyett, hogy túlságosan korlátozná önmagát, Harper azt javasolja, hogy visszavágják a zöldségeket, mint a paprika és az uborka. Valójában ez az étrend egyetlen része, amit nem kell figyelni.

  • 8 Súlycsökkentő tippek a futók számára - Futás -
  • Fogyás kovakő mi
  • Égesse felesleges hasi zsírt
  • Nézd meg, hogyan eszel Billie Eilish - 8 Lyrics Február
  • A felhasználó a toronyszerű gép elé áll, és mindkét kezében megfog egy fogantyút.
  • Használja a SkiErg-et erő, állóképesség és fogyás érdekében

Mivel az ilyen zöldségek alacsony kalóriát tartalmaznak, és a létfontosságú tápanyagokban sűrűek, akkor annyit kell enni, amennyit csak akar. Csak hagyja ki a szivárgást! További tippek, mint ez, ne hagyja ki ezeket a 30 testsúlycsökkentő tipp jobb, mint a számolás kalória.

Ne vágj szénhidrátot Szerveinknek a szénhidrát megfelelő működésre van szüksége, ezért hagyja abba vágni őket a fogyás nevében! Gondolj a szénhidrátok zsírégető üzemanyagként; biztosítják a testünknek az energiát, amire erővonat a fogyáshoz van egy kemény edzésen keresztül, javítani és pótolni az elfogyasztott izomokat, és szellemileg összpontosítani. A Harper többnyire egyszerű szénhidrátokhoz fordul, mint ryan moore fogyás a gyümölcsök és a zöldségfélék, hogy maradjanak illeszkedjenek, és szigorú megfigyelés alatt tartja a komplex szénbeviteleket.

Ha összetett szénhidrátot tartalmaz a diétájába, akkor tartsa be a szerény részeket, például az édesburgonyát és a teljes gabonát. Carb fel előtt délben Bár erővonat a fogyáshoz kell teljesen megszabadulni a szénhidrátektől, van egy olyan módja, amellyel az előnyöket használhatja, ha néhány kilót keres.

Mivel a komplex szénhidrát növelheti az étvágyat az inzulinszintű tüskék miatt, a Harper azt javasolja, hogy a bevételét a nap első felében korlátozza. Gondoljunk az édesburgonyára és a tojásra, vagy a quinoa zabkára reggelire.

  • 8 Súlycsökkentő tippek futókhoz
  • Optiburn zsírégető
  • A furoszemid okoz-e fogyást
  • Először állóképesség, majd erővonat a fogyáshoz fitnessgeraete.
  • Mi van, ha van időm, hogy csak egyet tegyek?
  • Először állóképesség, majd erővonat a fogyáshoz

Ezzel megakadályozhatja a késő éjszakai sóvárgásokat, és csökkentheti a túlfogyasztás kockázatát, valamint segíthet a fogyáshoz. Nem is beszélve, energizálja a testedet a nap hátralevő részében, és könnyebbé teszi a nehéz edzést. Szerezd meg a zsíroidat Hogy megszabaduljon a nem kívánt zsíroktól, meg kell enni zsírt. A kulcs a megfelelő típusú kis mennyiségű kis mennyiségű mennyiséget fogyasztja. Harper szerint az egészséges zsírok segítik az éhség összetörését, táplálják a testünket, és a sejteket egészségesek és optimálisan működnek.

💄💋👄 HAJ: 14 módja a súlycsökkentésnek a tizenévesek számára

Távolítsa el a telített zsírokat, és gondosan illessze be az étrendbe olyan egészséges lehetőségeket, mint az olívaolaj, a diófélék és az avokádó, hogy ösztönözze a nagyobb súlycsökkenést, így gyorsan fogy. Ditch the Salt Függetlenül attól, hogy mit gondolsz, valószínűleg valószínűleg több sót veszel fel, mint amennyire szüksége van.

Túl sok só okozhatja, hogy a szervezet megtartja a vizet, és ezáltal puffadáshoz vezet, ami elrejti azokat az absokat, amelyekkel olyan nehézséget okoz, hogy felfedje. Referenciaként a felnőttek napi ajánlott határértéke nem haladja meg a napi mg-ot.

Van egy cardio vagy súlyemelés edzés jobb a fogyás? - Alkalmasság -

Ha lassan vékonyodni szeretne vagy súlyvesztést tartana, Harper azt javasolja, hogy ezt a határértéket kevesebb mint napi mg-ra csökkentse. Ha azonban nagyon komolyan gondolja a gyors fogyást, azt javasolja, hogy napi mg-ot célozzanak meg. Ennek legjobb módja, hogy csökkentse a feldolgozott élelmiszerek bevitelét, és egyszer s mindenkorra szedje le az asztalról a sót, és mindig gyanakodjon minden élelmiszerről.

Például, ezek a 20 étterem desszertek több sóval, mint egy zacskó pere van nevetséges! Pontosan mérje meg a részeket A részeredmény a titkos fegyvered, amikor a súlycsökkenésről van szó, tehát ha nem pontosan mérjük ki a részeket, akkor a valóságos eredményekből csalunk.

Tartsa egyenesen az evőkanálját és az unciját, ha elkötelezte magát a karcsúsítás mellett. Minél pontosabbak a részei, annál gyorsabban érheti erővonat a fogyáshoz célját.

Mit kell először csinálni?

Légy tudatában az arányoknak is A fogyasztás puszta mennyisége az egyik legnagyobb hatással van a súlyára - jobb vagy rosszabb - de ne légy olyan gyorsan, hogy csökkentse ételeinek általános táplálkozási összetételét egyedül a kalóriaszámolás mellett. Harper azt javasolja, hogy 40 százalék szénhidrátot, 40 százalék fehérjét és 20 százalék egészséges zsírt keressenek minden étkezésben.

Túl sok ilyen közülük rossz irányba csúsztathatja a mérleget, de csak a megfelelő mennyiségű mindegyik segít Önnek abban, hogy rövid időn belül lehajoljon.

Mondja el Goodbye Happy Hournak Ha azt szeretné, hogy a zsírok elmenjenek, először meg kell mennie a szeszes ital.

A folyékony kalóriák erővonat a fogyáshoz - legyen szó akár szódáról, akár alkoholról - az egyik legegyszerűbb csípés, amellyel az ételeidre tehetsz, amelyek valódi, kézzelfogható eredményekkel járnak, és segítenek a testsúlycsökkentésben.

Legyél türelmes

Az alkohol nem tápláló - és sokak számára nehéz mérsékelni, hacsak nem teljesen törli a szociális naptárat. De Harper arra is rámutat, hogy az alkohol elrontja az anyagcserét és megakadályozza a hatékony zsírégetést. Ráadásul, néhány ital után, az Ön akaraterője jelentősen gyengébb, amikor egészséges ételeket választ.

Share on Facebook Share on Twitter A futás talán az egyik leghatékonyabb módja a fogyásnak, de ez nem jelenti azt, hogy ez egy mágikus golyó. Valójában előfordulhat, hogy néhány fontot korán kapsz, mivel zsírt veszíteszde adj hozzá izomot, ami sűrűbb és nehezebb, mint a zsír. De ha megfelel a futásnak, és az egészséges étrendhez ragaszkodik, akkor szó szerint elfogyaszthat néhány felesleget.

Beszélve, ne hagyd ki ezeket a 22 igazságot a Willpowerről. Készítsünk ételt az idő előtt Soha senki sem ért el hat darabot, anélkül, hogy egy kis karcolás lenne - sok előkészület. A legtöbben rövid időn és alváson rövidek, és a két probléma együttesen súlyos akadályokat eredményez, amikor súlycsökkenésről van szó. Azonban, ha egy éjszakát készítesz, hogy nagy mennyiségű egészséges ételt állítson elő, akkor a hét többi részében sikerül felállni.