A legjobb kardio tippek a makacs kövér égetéséhez!

A zma zsírt éget-e

a zma zsírt éget-e jó ételek a fogyás gyors

Irodalom Fontolja-e a böjtölt kardio beépítését a napi edzésbe? Olvassa el először ezt a cikket, hogy megtudja, ez a megfelelő módszer-e Önnek. Az egyik típusú kardio edzés, amelyről nagyon magas frekvenciával beszélünk, a böjtölt kardio edzés.

A felállítás hátterében az áll, hogy reggel felkelsz, és mielőtt letennéd a szokásos reggeli étkezésüket, egyenesen az edzőterembe fogod menni, és jó, 30—60 perces kardiót kapsz. Ezzel a remény abban reménykedik, hogy közvetlenül az energiáját a testzsír-tárolóihoz fordítja, ahelyett, hogy a rendszer jelenlegi glükózját felhasználná, mint akkor tenné, ha valami enni kellett volna az ülés előtt.

Vannak olyan emberek, akik gyorsan elkerülik a szívbillenést, mondván, hogy ezzel megteszik, hogy a sovány izomtömeg fokozott veszteségével álljanak fel.

Az éhezés és a zsírbontás káros oldala

Egyeseknek nem tetszik az ötlet - időszak. Mások élvezik azt a gondolatot, hogy korábban könnyebben hozzáférjenek a tárolt testzsírokhoz, és minden reggel lelkesen ébrednek anélkül, hogy valaha is kihagynák az ütemet, hogy rámenjenek a futópadra, abban a reményben, hogy ez azt jelenti, hogy másnap reggel karcsúbban ébrednek fel.

Kinek van igaza a hitükben? A böjtölt kardio egy olyan kardio edzés egyik formája, amelyet meg kell tennie? Nézzünk egy kicsit mélyebbre, és fedezzük fel néhány, a tudomásunkra szolgáló tényt a böjtölt kardio edzésről. Az általános programcélok Először is el kell értékelnie, hogy mi az általános program célja. Meg akarod olvadni a testzsírt?

Karcsú izomtömeget akar építeni? Talán javítani akarja a sportteljesítményét? Itt fontos meghatározni, hogy mely fő célokat kívánja elérni, mert a zma zsírt éget-e egy adott cél számára nagyszerű lehet, borzalmas ötlet lehet egy másik cél számára. A zsírtalanításról - mivel tény, hogy éhgyomri kardió esetén könnyebben megcélozhatja a testzsír-tárolókat - ez azonban előnyösnek bizonyul. Mielőtt azonban ezt a szoptatott kardió kifejezést veszi figyelembe, ne feledje, hogy a zsírégetés továbbra is erősen függ az étrendjétől.

Enni zsírt éget zsírt. Gyakran feltett kérdések V.

Ha bemegy az edzőterembe, és kalóriát éget le ebből a böjtből, és az a kalória a fogak zsírtartalmából származik, de akkor további kalóriát eszel azon a napon, mint amit az egész égett le. Így van, nem vagy tovább.

Noha a fogyott kardió miatt több zsírt éget el, ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy a nap folyamán nettó zsírcsökkenést fog tapasztalni. Ez attól függ, hogy néz ki az étrendje. Néhányan, akik sovány izomtömeget akarnak építeni, szintén éheztetett cardio-t fognak használni, mivel úgy gondolják, hogy ezzel növelik az esélyét, hogy sovány maradjon, amikor folytatják az izomépítési folyamatot.

a zma zsírt éget-e karcsúsító tagság

Ne feledje, hogy a zsírégetés továbbra is erősen függ az étrendjétől. Itt ne feledje, hogy bármi, ami veszélyezteti a gyógyulást, veszélyezteti az izomtömeg-felépítési képességét.

Mivel valószínűleg rendkívül kemény edzéseket fog végezni a hét folyamán, hogy elérje azt a célt, hogy több izomszövet épüljön fel, és ha még nem tér vissza ezekre, akkor nem fog tovább lépni. Tekintettel arra, hogy a kardio edzés továbbra is testmozgás, és továbbra is stresszt fog okozni a rendszerében, különösen éhgyomri állapotban, nincs igazán szükség böjtölt kardio kezelésére, ha a keresztény tudomány fogyás az izomtömeg növelése.

A legjobb kardio tippek a makacs kövér égetéséhez! - Testépítés

Ez csak nagyon bonyolult elrendezéseknél, ahol előfordulhat, hogy egy cikcakkás kalória-megközelítést alkalmaz, amikor a hét bizonyos napjain megpróbál izomzatot építeni, másoknál pedig zsírt veszíteni, ez lehet a szempont. De ezt a megközelítést a magasabb szintű gyakornokok számára mindenképpen a legjobb választás lehet. Az átlagember, aki megpróbálja építeni az izomzatot, hagyja még egyidejűleg a böjtöt.

a zma zsírt éget-e megmagyarázhatatlan fogyás a 60-as években

Az izomtömeg-veszteség-kapcsolat A böjt nélküli cardio megbeszélése során gyakran felmerül az a kérdés, hogy ez elősegíti-e a sovány izomtömeg csökkenését. Minden nap keményen dolgozik az edzőteremben, és az utolsó dolog, amit meg akar tenni, az az, hogy látja, hogy a nehezen megkeresett izmai elkezdenek eltűnni a testéből.

A legfontosabb szempont, hogy felismerjük, hogy ha mérsékelt intenzitással tartja a kardiót, nem lehet túl sok probléma az izomtömeg-veszteség miatt. Csak akkor kell aggódnia, ha megpróbál egy gyorsabb állapotban magasabb intenzitású kardió formát végezni. Ehhez még hozzá kell járni, hogy a gyorsabb szívverés, amely a természeténél intenzívebb, egyébként nagyon rossz ötlet, tehát valóban a legjobb, ha csak távol marad.

Ha rendkívül aggódik a sovány izomtömeg-veszteség mellett, amikor elfogyasztott kardiát végez, a helyzet gyors javításának módja az, ha előzőleg gramm elágazó láncú aminosavakat vagy egy kanál tejsavófehérje-port vesz be. Ne felejtsd el, hogy ezeket a kalóriákat beleszámítják a napi összes kalóriába, tehát ha zsírtartalmú étrenden vesznek részt, be kell számolniuk. A gyors kardio edzés előnyeinek felismerése - ez több, mint a kalóriaégetés Most, amikor a böjt nélküli a zma zsírt éget-e előnyeiről van szó, ezek valószínűleg többek, mint a zma zsírt éget-e eredetileg felismertél.

A legtöbb ember úgy gondolja, hogy a böjtölt kardió elsődleges előnye az, hogy fokozza a zsírégetőt. Noha ez határozottan az egyik előnye, amelyet nyújt, határozottan nem az egyetlen. Először, ami a zsírokat illeti, amelyeket éhgyomri kardió alatt égetnek el, a zsírégetési gyakorlatok bármely más formájánál inkább, ha ilyen böjtölt állapotban végzik el, akkor nagyobb a képessége, hogy megcélozza a testének makacs zsírkészleteit, ideértve a következőket: a csípő és a comb a nők számára, valamint az abs és a hát alsó része a férfiak számára.

Ezek a testrészek hajlamosabbak a zsírtartalmaik feladására, ezért általában ezek az utolsó helyek, amelyekben a testzsír is el fog veszni.

Vesszen a zsír, maradjon az izom! 1. rész

Ezen túlmenően, ha a közepes intenzitású éhgyomri kardióval kiegészíti a koffeint és a yohimbe-t, ezek olyan kiegészítők, amelyek elősegítik a szervezetben a katecholaminok szintjének fokozását, ezáltal serkenti a zsírégető enzimeket, hogy a zsírsavak elérhetőbbé váljanak a ha elégetik, még jobb eredményeket fog látni. A éhomi szív fokozott zsírégető hatásainak felmérése után a következő dolog, amelyet figyelembe kell venni, az a tény, hogy egyes tanulmányok szerint a böjtölt edzés valóban javítja az edzéshez való alkalmazkodást.

Ha ilyen böjt állapotban végezzük, akkor nagyobb a képessége, hogy megcélozza a testének makacs zsírraktárait.

a zma zsírt éget-e uralkodó fogyás kanyar oregon

Az egyik, az új-zélandi Élelmezési és Egészségügyi Intézet által közzétett tanulmányban a kutatók kiértékelték az állóképességi edzés alkalmazkodását, amelyet olyan alanyoknál tapasztaltak, akiket vagy szénhidráttal tápláltak közvetlenül az edzésmenetet megelőzően, vagy akik egy éjszakán keresztül jöttek ki böjt időszak. Nyolc női és hat férfi képzetlen, egészséges alany vett részt a vizsgálatban.

a zma zsírt éget-e fogyni mindenhol gyorsan

A négy hét edzés során öt napos ciklusos ergométer tartóssági gyakorlatokat kellett elvégezniük, amelyek után megvizsgálták a légzési cseréjüket, a plazma glükóz szintjét, a laktát szintjét és a szabad zsírsav koncentrációjukat. Az összes edzés után a kutatók megfigyelték, hogy a férfi alanyok jobban reagáltak a böjt protokollra, mint a női alanyok, és hogy a böjt csoportban a zma zsírt éget-e vevők valójában nagyobb az általános VO2-mérések és az izom-glikogén-koncentráció növekvő növekedése.

Tehát ettől elvonhatjuk, hogy ha meg akarja növelni a VO2 max szintjét, akkor a böjtölt edzés csak így lehet. Hasonlóképpen, ha kitartó sportoló vagy, és megpróbálja nagymértékben megnövelni a test szénhidrát-tárolásának mennyiségét, hogy a verseny napján hosszabb ideig nehezebbé váljon, edzés közben böjtölve, majd ezt követve akár nagyon magas szénhidráttartalmú, magas kalóriatartalmú étkezés is előnyös lehet.

Több szénhidrátot fog tárolni az izomsejtekben, amelyek a böjtölt edzésből származnak, mint amennyire egyébként tenné. Fasted cardio Training hozzáadása az edzési tervhez Tehát, ha mérlegelte a böjt szívének előnyeit és hátrányait, és úgy döntött, hogy valójában hozzá akarja adni azt a programtervéhez, hogyan fogod ezt csinálni?

Először el kell döntenie a gyakoriságról. Mivel az általános intenzitást sokkal alacsonyabb szinten tartja, vagy meg kellene tartania, szükség esetén ezt megteheti naponta, és úgy gondolja, hogy hasznos lenne a zsírégetés szempontjából. Ne a zma zsírt éget-e el, hogy ha úgy érzi, tlc fogyás austin alvási helyzet fogyás esetén szükség van a napi böjtölt kardio edzésekre, ez azt jelzi, hogy valami nem igazán van az étrendjében.

Győződjön meg róla, hogy ezt a diétát ellenőrzés alatt tartja, majd kezdje hozzá a böjtöt, ha szükséges, utána. Másodszor, mérlegelje a kiegészítést BCAA-vel vagy savófehérje-porral az ülés előtt.

a zma zsírt éget-e fogyás daphne alabama

Ez elősegíti a sovány izomtömeg veszteségének további csökkentését, és ha a tejsavópor felhasználásával a zma zsírt éget-e az egyébként tapasztalható fejfájás is. Nem kétséges, hogy a böjtölt kardio rendkívül hasznos edzési segédeszköz lehet, ha helyesen alkalmazzák, különös tekintettel a korábban említett néhány teljesítménytényezőre.

Gyakori kérdések - Builder-es válaszok

Irodalom Buckley, AJ. Alkalmazkodás a csontvázizmokhoz tartóssági edzés közben, hevesen táplált, szemben az éjszakai böjt állapotban. Journal of Science and Sport Medicine.

How To Take ZMA JYM

Jul 13 4 Bonen, A. Az éhezéses edzés hatása az anyagcsere reakciókra edzés közben szénhidrát bevitel mellett. Journal of Applied Physiology. Apr; 40