Egy diéta, amely megváltoztatja az életedet - Tomán Szabina diétája

A fogyás megváltoztatja-e az életedet. Fogyás falkirk, Egy diéta, amely megváltoztatja az életedet - Montázsmagazin

Nem éppen fogyókúrásan hangzó ételek, pedig ezeket és más hasonló ízeket élvezheti az, aki a Tomán Szabina által jegyzett életmódváltásba kezd. Szabina évek óta segít vendégeinek a kívánt testsúly elérésében, testi,-lelki megújulásban. A Toman Diet programban, fehérjében dús táplálkozással, Tomán Szabina és szakértőinek segítségével, egészségesen, gyorsan és valóban hatékonyan veszíthetünk súlyunkból. Évekig csináltam drasztikus elvonással járó fogyókúrákat, amelyekről tudtam, hogy gyerek és munka mellett nem lesznek kivitelezhetők. Nem javaslom senkinek, még a topmodelleknek sem ezeket, mert megvan az út arra, hogy egészségesen és tudatosan fogyjon le az ember.

Az elmúlt évtizedben sokat hallhattál a mediterrán diéta áldásos egészségvédő és súlycsökkentő hatásairól. Az amerikaiak, felbuzdulva a diéta sikerén, megalkották a mediterrán étrend kistestvérét, a Sonoma-diétát. Kalifornia állam Sonoma nevezetű vidékének éghajlati sajátosságai ugyanis erősen hasonlítanak a mediterrán térségéhez.

a fogyás megváltoztatja-e az életedet

A Sonoma-étrend nemcsak abban segít, hogy megszabadulj a fölös kilóktól, hanem abban is, hogy megtartsd az elért eredményt.

Fogyj Sonoma-diétával! A Sonoma-diéta több mint étrend - egyfajta egészséges életmód is, amelyből hiányzik a rögeszmés kalóriaszámlálás és a koplalás.

a fogyás megváltoztatja-e az életedet

A diéta vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag, ám alacsony energiatartalmú ételeken alapul. Három szakaszra tagolódik: az elsőt a gyors súlycsökkenés jellemzi, a másodikat a kívánt súly elérése, a harmadikban pedig az eredmény megtartása a cél.

A diéta első szakasza - tíz nap A Sonoma-diéta első tíz napja során kiiktathatod életedből a hibás étkezési szokásokat, megszabadulhatsz néhány plusz kilótól, és érezhetően több energiád lesz. Ez a diéta legszigorúbb szakasza, melynek során le kell mondanod a félkész ételekről, a fehér lisztből készült pékárukról, és minimálisra kell csökkentened a cukorbevitelt.

Körülbelül kalória legyen a napi energiabeviteled - de nem kell túl szigorúan venned.

a fogyás megváltoztatja-e az életedet

Ne fogyassz magas cukortartalmú gyümölcsöket, viszont egyél minél több zöldséget. Második szakasz A diéta második szakasza addig tart, míg el nem éred a megcélzott súlyt.

További cikkeink a témában

Itt már körülire lőheted be a napi kalóriaadagodat. Fogyaszthatsz gyümölcsöket, sőt, ihatsz egy-egy pohár száraz vörösbort esténként, naponta néhány kocka étcsokoládét is megehetsz. A középpontban azonban továbbra is a zöldségfélék legyenek: egyél minél több brokkolit, spenótot, paradicsomot, olajbogyót, és a halféléket is beiktathatod az étrendedbe.